Opłata rejestracyjna
Przed uiszczeniem opłaty należy zarejestrować się za porednictwem elektronicznego systemu obsługi konferencji, wybierając zakładkę REJESTRACJA.
|
Do dnia 28.02.2013 |
Od dnia 1.03.2013 |
Opłata na miejscu |
Opłata podstawowa |
250,00 zł |
350,00 zł |
450,00 zł |
Błękitna karta ViaClub: |
188,00 zł |
263,00 zł |
450,00 zł |
Srebrna karta ViaClub:: |
125,00 zł |
175,00 zł |
450,00 zł |
Złota karta ViaClub: |
bezpłatnie |
bezpłatnie |
450,00 zł |
Szczegółowe informacje o ViaClub są dostępne na stronie: www.viaclub.pl
Uprzejmie informujemy, iż podczas Konferencji będzie możliwe wnoszenie opłat jedynie kartą płatniczą.
W ramach opłaty rejestracyjnej zapewniamy:
- Udział w Konferencji
- Materiały konferencyjne
- Publikacje promocyjne
- Poczęstunek podczas przerw
Opłatę rejestracyjną należy wpłacać na rachunek bankowy:
VM Media sp. z o.o. VM Group sp.k.
ul. Świętokrzyska 73, 80-180 Gdańsk
Fortis Bank Polska SA, o. Gdańsk
94 1600 1303 0004 1007 1035 9151
z dopiskiem: "imię i nazwisko, AIT 2013"
WARUNKI WYCOFANIA ZGŁOSZENIA: Pisemną rezygnację z uczestnictwa w konferencji należy zgłaszać na adres organizatora lub mailem na adres repetytorium anestezjologia2013@viamedica.pl W przypadku rezygnacji uczestnikowi przysługuje zwrot opłaty rejestracyjnej pomniejszony o koszty manipulacyjne:
- rezygnacja zgłoszona do 30 dni przed konferencją - koszty manipulacyjne wynoszą 10%
- rezygnacja zgłoszona od 29 do 15 dni przed konferencją - koszty manipulacyjne wynoszą 35%
- rezygnacja zgłoszona 14 dni przed konferencją - uczestnikowi nie przysługuje zwrot kosztów
Z dniem 26.03.2012 roku zostały wprowadzone następujące opłaty za wysyłkę fv:
- Wysyłka e-mailem - 0,00 PLN
- List zwykły polecony - 3,75 PLN
- Kurier - 15,00 PLN