Opłata rejestracyjna

Przed uiszczeniem opłaty należy zarejestrować się za pośrednictwem elektronicznego systemu obsługi konferencji, wybierając zakładkę REJESTRACJA.

Przypominamy, że cena promocyjna obowiązuje tylko w przypadku uiszczenia opłaty za uczestnictwo w konferencji do 28 lutego 2014 roku.
Zachęcamy wszystkich, którzy zarejestrowali się na stronie konferencji, do terminowej wpłaty.

 

Do dnia 28.02.2014

Od dnia 1.03.2014

Opłata na miejscu

Opłata podstawowa

280,00 zł

400,00 zł

500,00 zł

Opłata dla aktywnych członków  PTAiIT

250,00 zł

350,00 zł

450,00 zł

Opłata jednodniowa

   

250,00 zł

Informujemy, że obowiązują zniżki na karty ViaClub. Szczegółowe informacje o ViaClub są dostępne na stronie: www.viaclub.pl

Uprzejmie informujemy, iż podczas Konferencji będzie możliwe wnoszenie opłat jedynie kartą płatniczą oraz nie będą obowiązywały zniżki na karty Via Club.


W ramach opłaty rejestracyjnej zapewniamy:

  • Udział w Konferencji
  • Materiały konferencyjne
  • Publikacje promocyjne
  • Poczęstunek podczas przerw

Opłatę rejestracyjną należy wpłacać na rachunek bankowy:

VM Media sp. z o.o. VM Group sp.k.
ul. Świętokrzyska 73, 80-180 Gdańsk
Fortis Bank Polska SA, o. Gdańsk
94 1600 1303 0004 1007 1035 9151
z dopiskiem: "imię i nazwisko, AIT 2014"

WARUNKI WYCOFANIA ZGŁOSZENIA: Pisemną rezygnację z uczestnictwa w konferencji należy zgłaszać na adres organizatora lub mailem na adres repetytorium anestezjologia2013@viamedica.pl W przypadku rezygnacji uczestnikowi przysługuje zwrot opłaty rejestracyjnej pomniejszony o koszty manipulacyjne:

  • rezygnacja zgłoszona do 30 dni przed konferencją - koszty manipulacyjne wynoszą 10%
  • rezygnacja zgłoszona od 29 do 15 dni przed konferencją - koszty manipulacyjne wynoszą 35%
  • rezygnacja zgłoszona 14 dni przed konferencją - uczestnikowi nie przysługuje zwrot kosztów

Z dniem 26.03.2012 roku zostały wprowadzone następujące opłaty za wysyłkę FV:

  • Wysyłka e-mailem   -   0,00 PLN
  • List zwykły polecony   -   5,00 PLN