Opłaty

Opłata rejestracyjna

Przed uiszczeniem opłaty należy zarejestrować się za pośrednictwem elektronicznego systemu obsługi konferencji, wybierając zakładkę REJESTRACJA.
Przypominamy, że cena promocyjna obowiązuje tylko w przypadku uiszczenia opłaty za uczestnictwo w konferencji do 15 marca 2015 roku.
Zachęcamy wszystkich, którzy zarejestrowali się na stronie konferencji, do terminowej wpłaty.

 

Do dnia 15.03.2015*

Od dnia 16.03.2015

Opłata na miejscu

Opłata podstawowa

280,00 zł

400,00 zł

500,00 zł

Opłata dla aktywnych członków  PTAiIT

250,00 zł

350,00 zł

450,00 zł

Opłata jednodniowa

 

 

250,00 zł

*Niższa opłata obowiązuje tylko w przypadku zarejestrowania się i uiszczenia opłaty za uczestnictwo
w konferencji do 15 marca 2015 roku.

Uprzejmie informujemy, iż podczas konferencji będzie możliwe wnoszenie opłat jedynie kartą płatniczą.

W ramach opłaty rejestracyjnej zapewniamy:
• Udział w konferencji
• Materiały konferencyjne
• Publikacje promocyjne
• Poczęstunek podczas przerw

Opłatę rejestracyjną należy wpłacać na rachunek bankowy:
VM Media sp. z o.o. VM Group sp.k.,

ul. Świętokrzyska 73, 80–180 Gdańsk
BNP Paribas Bank Polska SA
94 1600 1303 0004 1007 1035 9151
z dopiskiem: „imię i nazwisko, AIT 2015”

WARUNKI WYCOFANIA ZGŁOSZENIA: Pisemną rezygnację z uczestnictwa w konferencji należy zgłaszać na adres organizatora lub mailem na adres repetytorium anestezjologia2015@viamedica.pl W przypadku rezygnacji uczestnikowi przysługuje zwrot opłaty rejestracyjnej pomniejszony o koszty manipulacyjne:

  • rezygnacja zgłoszona do 30 dni przed konferencją - koszty manipulacyjne wynoszą 10%
  • rezygnacja zgłoszona od 29 do 15 dni przed konferencją - koszty manipulacyjne wynoszą 35%
  • rezygnacja zgłoszona 14 dni przed konferencją - uczestnikowi nie przysługuje zwrot kosztów

Z dniem 26.03.2012 roku zostały wprowadzone następujące opłaty za wysyłkę FV:

  • Wysyłka e-mailem   -   0,00 PLN
  • List zwykły polecony   -   5,00 PLN